Hoe werkt het huren van verkleedkleding?
Op deze site reserveer je je gekozen kostuum voor een bepaalde datum. Je vult de datum
van ophalen in en klikt vervolgens op ‘afrekenen’. Bij ‘bezorging’ kun je kiezen uit Espel of
Urk. Daarna heb je de keuze uit verschillende betaalmethoden.
Jouw kostuum wordt in een kledinghoes afgeleverd, waaraan een formulier hangt met
vermelding van het kostuum en de bijbehorende accessoires. Wij vragen je vriendelijk het
kostuum bij retournering opnieuw in de kledinghoes aan te bieden. Bij ophalen controleren
we de inhoud van de hoes. Ontbreekt er iets, dan dient dit – inclusief evt. verzendkosten – te worden vergoed.
Het kostuum moet binnen één week worden teruggebracht, met uitzondering van
feestdagen. Valt de retourdatum op een feestdag, dan dient het kostuum de volgende
werkdag te worden ingeleverd. Wanneer het gehuurde kostuum niet binnen één week
teruggebracht is geldt er een boete.
Het kostuum hoeft niet te worden uitgewassen; dat verzorgen wij. Schoonmaakkosten zijn al
inbegrepen bij de huurprijs.
Schade aan een kostuum moet worden vergoed. Als het kostuum niet gerepareerd kan
worden, dien je de kosten te betalen voor het aanschaffen van een nieuw kostuum en mag je
het oude kostuum houden. Ook bij brandgaten wordt een vergoeding gevraagd. Wij
adviseren namelijk om niet te roken wanneer je ons kostuum draagt.
Mocht je geen pak vinden naar wens of zit je maat er niet tussen, laat het ons weten. Wij
bekijken of we het pak kunnen aanschaffen en opnemen in onze collectie. Hebben we het
pak aangeschaft en besluit je na aankoop af te zien van huur? Dan sturen wij het retour,
waarbij de verzend- en retourkosten voor jouw rekening zijn.
Wanneer jij het kostuum al thuis hebt en het feestje onverwachts niet door gaat, zijn de
verhuurkosten voor jezelf. Indien je het kostuum op de gereserveerde dag annuleert, wordt
de helft van de verhuurkosten in rekening gebracht. Als het kostuum is gereserveerd maar
niet is opgehaald zonder voorafgaande kennisgeving, worden de volledige huurkosten in
rekening gebracht.
Bij verdere vragen kun je contact met ons opnemen.