Informatie

Jij reserveert op deze site je kostuum en wij nemen contact met je op wanneer je het kostuum kan ophalen. Ook kunnen wij het kostuum bij Bako op Urk bezorgen. Dan kunt u zelf daar het kostuum ophalen en terugbrengen. Wij sturen u een betaalverzoek wanneer u het kostuum in bezit heeft. Graag meteen betalen.

Jouw kostuum wordt in een kledinghoes bezorgd. Aan deze kledinghoes hangt een formulier waarop staat wat voor kostuum en welke accessoires er in de kledinghoes zitten. Wij vragen het kostuum ook weer terug te geven in de kledinghoes. Wanneer wij het kostuum weer ophalen controleren wij wat er in de kledinghoes zit. Wanneer er iets kwijt is geraakt moet dit vergoed worden, inclusief de verzendkosten.

Het kostuum hoeft niet uitgewassen te worden. Dat doen wij graag zelf. Schoonmaakkosten zitten bij de verhuurkosten inbegrepen.

Schade aan een kostuum moet worden vergoed. Als het niet gerepareerd kan worden, dien je de kosten te betalen voor het aanschaffen van een nieuw kostuum. Het oude kostuum mag je dan houden. Ook bij brandgaten moet het kostuum vergoed worden. Wij adviseren namelijk om niet te roken wanneer je ons kostuum draagt. 

Mocht je geen pak vinden naar wens of zit je maat er niet tussen, laat het ons weten en wij gaan kijken of er een mogelijkheid is om deze te verkrijgen en in onze collectie op te nemen. Wanneer wij het pak aangeschaft hebben en je wilt vervolgens het pak niet meer huren, sturen wij het pak retour. De verzend- en retourkosten zijn dan voor jou!

Wanneer jij het kostuum al thuis hebt en het feestje onverwachts niet door gaat, zijn de verhuurkosten voor jezelf. Indien je het kostuum op de gereserveerde dag annuleert, wordt de helft van de verhuurkosten in rekening gebracht. Als het kostuum is gereserveerd maar niet is opgehaald zonder voorafgaande kennisgeving, worden de volledige huurkosten in rekening gebracht.

Bij verdere vragen kun je contact met ons opnemen.